15e maj 2012.

Vill inte säga att jag känner mig dålig, men känner mig mindre bra för jag har verkligen ingen aning om vilken film jag ska se. Har försökt tagit hem två stycken, men har allt annat än lyckats för att mitt internet bara snurrar runt, runt och runt. Skulle bli såhär dunderglad om ni kunde tipsa mig om lite filmer, helst thriller. Och svenska filmer. Ös på bara. Vill liksom bli färdig med psykologin och religionen innan skolan börjar igen. Det skulle bara kännas ''åh så skööööönt''.

Nu ska jag göra mig färdig för sängen och titta på Big Brother tills jag somnar. Har även fått massa träningsvärk. Och imorgon ska jag träna igen. Och imorgon är det mösspåtagning, och jag ska plåta lite. I alla fall längta tills om ett år. Och just, jag fick kebab till middag. Så-himla-gott-bara. Godnattar er med en snäll och uppmuntrande kommentar. 

↓↓↓

Anonym om Det här med tid.
hej, din blogg är bra. hejdå






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0