Det här med tid.

Jag håller på att plugga ihjäl mig. Och det gör att jag har varken tid eller lust att blogga. Det är nog mer rättvist om det står tomt än lite trams bara. Kan säga såhär långt att skriva en uppsats om Illuminati är det mest krångliga, energikrävande och svåraste jag har gjort i uppsatsväg, men och andra sidan väldigt intressant. Det är väldigt mycket som man egentligen inte vet (som med allt). Kände nu att jag behövde en liten paus, och sedan börja med filmanalysen som skall vara färdig senast torsdag, antar jag.

Känner mig i alla fall hyfsat okej! Min vardag består ungefär av att äta, träna, duscha och plugga. Samt jobba. Skulle egentligen vara ledig fram tills nästa helg, men har tackat ja till ett pass nu på torsdag vilket innebär dubbelt betalt. Wohoooo. Också hoppas jag att jag får ett pass nu på lördag också. Och resten av helgen består i vanlig ordning av plugg, har två prov att göra direkt efter praktiken. Åh, döda mig ungefär SÅHÄR mycket för det. Dumma natur-fakking-kun-skap. Hursomhelst, ska återgå till psykologin men först glo på lite Big Brother 24/7 där de just nu pratar i radiosändning osv. Vilket verkar djävligt slappt att jobba med. Men kul.

Här får ni massa bilder från allt som har varit.




Sara kom förbi i helgen innan hon for till Paris.

Vi körde på lite fredagsmys på underbara Tant Anci & Fröken Sara innan jag klev på min långa jobbhelg. Åt kanske världens godaste prosciutto-pasta med tomatsås, och supergott bröd. 

Sara åt dagens soppa.

Också tog jag med mig en prosciutto-sallad till jobbet för att njuta lite på min rast.

Efter tre dagars uppsatt hår såg man ut lite såhär. Trassel.

Åt en special-McWrap för första gången, med ost och McFeast-sås. Mhmmhm.

En söndag då man har pyjamasen på sig från att man kliver upp tills att man lägger sig.

Bästa frukosten.

Och sånt här är sååå himla kuuuuuuuuuuul.

Som sagt, uppsatsen.

Och igår var det så himla mysigt väder.

Och i morse så vaknade jag upp kall och blöt, trotsade det och gjorde mig i ordning för jag ville till praktiken plus att jag skulle ha blivit plåtad idag. Men febern tog över och jag förblev hemma under mitt täcke.

Fick hem lite saker från Nelly och ett vykort av min kära mor som jag saknar så mycket.



Gjort mig själv lite tjejigare, dock bara tills torsdag...

Och ja, min mor gjorde mig väldigt uppmuntrad på grund av det här. (Älskar dig!!).♥

NU, ska jag återgå till plugget. Och fråga pappa snällt om han vill köpa med sig kebab, är så väldigt sugen.

Postat av: Anonym

hej, din blogg är bra. hejdå

2012-05-15 @ 19:58:43
Postat av: molly

svar: Haha ja, jag hade 63 innan Moa började blogga, hon får dom att sticka! :( Haha ;) / Mollan

2012-05-15 @ 20:20:06
URL: http://mollywood.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0