Svarar en läsare.

Anonym om Åh, besserwisser!
Som arton år tjänar man 81.10 kronor i timmen, du kan kolla upp det med din restaurangchef om du vill :) jag menar att man får cso-bonus väldigt sällan, eftersom det bara finns två tillfällen per månad en gupbuster kommer och om du bara jobbar deltid är det sällan man jobbar då. självklart kan du ha tur och alltid jobba de två gångerna de kommer, men jag har jobbat där i 1 år nu och jag har bara fått bonus typ två gånger :)

Jag är själv inte 18, så kan inte säga fullt ut om det stämmer till hundra procent. Men om du är 18 och säger att du tjänar så mycket så är det väl så! För jag har bara hört med de jag jobbar med vad de tjänar i timmen. Nog om det, jag bryr mig inte ändå så mycket! Jaha, det blev ett litet missförstånd. Då är jag med, och det stämmer ja!: ) Jag har alltid lyckas jobba då det är CSO så jag har alltid fått bonus och jag har jobbat där i ett halvår, hehe. Vilket McDonald's jobbar du på?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0