Illuminati.

Katja om Fredagen under dagen. Väldigt ofakkinginspirerad.
hej. tänkte bara höra varför du gör ett illuminati tecken på din header? tycker du det är snyggt eller tror du på det? vet du vad illuminati verkligen innebär? kram tack för en bra blogg

Hello! Haha, ja. Det var faktiskt såhär det gick till, ville framhäva min tatuering först och främst eftersom att jag står såklart väldigt mycket för den och älskar den. Så jag ville vara lite kreativ och därmed visa upp den. Sen gjorde jag lite olika poser osv, och sedan blev det sådär. Och medan jag höll på att plåta så märkte jag att jag gjorde Illuminati. Men nu till de andra frågorna, jag tycker Illuminati är ganska intressant och fascinerande, men om jag tror på det tvivlar jag på. När det kommer till att tro på olika saker, vem som har skapat världen och vem som styr jorden kan man prata och gräva länge i.. Så jag tror nog ingenting. Jag tycker nog att det är snyggare mer än vad jag tror på det, och ja, jag har en uppfattning om vad Illuminati är. Skulle säga att det är som en sekt som dyrkar Djävulen, de tror på den som kristna tror på Gud ungefär. Och de tror att Illuminati styr allting i världen och har kontroll över allt, osv osv osv. Det finns en stor bakgrund och historik till hur Illuminati skapades m.m. Kram tillbaka, och tack så mycket! Ha en fortsatt fin kväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0