Fredagen under dagen. Väldigt ofakkinginsipirerad.


Jag tror ingen missade det fina vädret som låg över Sundsvall idag, solen sken och det var hyfsat
vindstilla. För första gången så hörde jag fåglarna sjunga i år också, och vårkänslorna svepte över mig.♥

Emmy fick för sig att sitta såhär.

Efter lunchen så var det dags för naturkunskap.

Emmy var inte så beredd på kameran.

Men det var min hänghaka.

Classmates.

Emmy blev lite dåsig.

Men sen bestämde hon sig för att döda mig.





Turnade sedan into rumpfotograf.

Hade sedan som sagt sista lektion naturkunskap.

Efter det strosade Emmy och jag runt lite på stan, därefter landade vi tillslut på Barista.

Drack en melondröm.



Gick sedan på Hemköp, handlade lite mat, alltså det här. Åkte hem och åt upp det, var så himla hungrig
men efter det här väldigt mätt och belåten.

Sedan blev jag lite arg pga av McDonald's regler osv, men sånt är livet.

Men blev lite gladare när jag kom på att jag hade köpt en ny, väldigt söt blus på stan
idag. Så sitter med den på just nu och väntar på Simon som jag verkligen hoppas kommer hit.

Postat av: katja

hej. tänkte bara höra varför du gör ett illuminati tecken på din header? tycker du det är snyggt eller tror du på det? vet du vad illuminati verkligen innebär? kram tack för en bra blogg

2012-03-16 @ 20:10:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0