Tack för svar.

Ronja Sjölander om Hjälp
Jag tycker du ska tatuera dig, då får håret vila lite också innan du färgar det igen! Vad ska du tatuera?:)

Jag försökte svara på din blogg men det går inte att kommentera...? Ordna det! Men jag tror jag ska tatuera mig fast jag vet inte. Haha.. Känns som att jag börjar bli osäker på tatueringen ENBART för att jag är rädd att det ska bli fel. Men det tror jag inte alls att det kommer bli. De vet ju vad de gör. Jag ska i alla fall tatuera in ett Håkan-citat som ligger mig enormt varmt om hjärtat.

Postat av: Ronja Sjölander

Jaha okej! Det blir nog toppen!! :):)

Jo det gick, jag försökte nyss :O:O

2012-01-22 @ 00:26:19
URL: http://epicronja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0