Hjälp.

En lektion kvar och sedan kliver jag på helg. Det ska bli precis lika skönt som alla andra helger, eller inte riktigt. Eftersom att jag jobbar hela helgen, men sovmorgon får jag ändå. Och pengar (det är plus i kanten). Nu har jag en fråga bara. Jag vet inte riktigt hur mycket lön jag kommer få när det är löning. Men jag ska ju tatuera mig och fixa om håret. Vet bara inte om jag vill ha rött. Jo, det vill jag. Men någon form av dip dye så det inte blir samma färg över hela huvudet. Hursomhelst.

Tycker ni att jag ska tatuera mig den här månaden (kommer gå på ca 800 hoppas jag) eller färga håret och tatuera mig nästa månad? Huh. Svårt beslutsångest. Men kanske att jag har råd med både och. (Vill shoppa också. Höhö).

Förväntar mig inget svar eftersom att ni inte brukar våga svara så ofta. Men svara om ni vill, skulle göra mig litt glad.

Postat av: Emelie

Svar: Ska komma från rätt person. så fort någon kommenterar din blogg med något negativt skriver du en hel roman till svar. ursäkta om jag låter sur, men jag är inte det. less på omvärden bara. så snälla sluta kommentera mina statusar/blogg om du inte håller med mig om något.

2012-01-20 @ 15:29:55
URL: http://emeliieblom.blogg.se/
Postat av: Ronja Sjölander

Jag tycker du ska tatuera dig, då får håret vila lite också innan du färgar det igen! Vad ska du tattuera?:)

2012-01-20 @ 20:27:06
URL: http://epicronja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0