Vi förtjänar att bli lyckliga.

Sofie om Det ekar.
Hej Sharlee! (stavning?) Synd att du har gått ner dig.
du verkar så stark och positiv. på något sett ser jag upp till dig. och jag tror att det beror på att du tog dig ur din depperiod du hade för några månader sedan. att du liksom visade att du var stark nog att ta dig ur svåra perioder. Hoppas allt löser sig och att du mår bättre snart! ( saknar ditt bloggande) förlåt om jag verkar tjatig om ditt bloggande men saknar det :$ kram!

Tack så jättemycket!! Ibland ser man väldigt stark och positiv ut i andras ögon fast egentligen är man väldigt trasig inombords. Jag har aldrig kommit ur den depressionen riktigt jag hade för ett halvår sedan, den är fortfarande kvar och i grund och botten är det fortfarande samma sak som ligger och gnager. Och på det så kommer det nya saker hela tiden. Men ibland är vissa saker inte värda att gräva ner sig för, så därför är det viktigt att hålla sig stark men även ventilera ut allt som gör ont. Det är viktigt att skaka av sig det som trycker på en. Hursomhelst, någon dag kommer jag att berätta lite ytligt hur det ligger till. Och tack igen, det hoppas jag också. Jag försöker tänka att det ALLTID blir bättre sen och det måste alla tänka, för annars går det inte. Och det är inte tjatigt, det känns bara härligt att det är någon som saknar det! Varma kramar!!

Fatima om Mobilblogg / Stockholm
Det är jättetråkigt att man inte kan följa in i din instagram längre:( Har varken instagram eller mobil, men jag följer din via statigram, jag följer dig även fast du kanske inte ser(?) 

Jag tror det är för att jag gjorde min Instagram privat i några dagar men nu är den öppen igen så det är bara att följa! Och nej, jag har inte sett det, har man en användare på statigram? Kram!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0