Det ekar.

Sofie om Förlängd resa.
blogga då! jag saknar dina inlägg! kollar din blogg flera gånger om dagen. kram!


Hej söta rara du. Och alla andra finisar. Förlåt för att jag har svikit mitt bloggande så himla hårt. Men det finns ingenstans där jag orkar, jag har gått ner mig jättemycket... Alltså, inte gått ner i vikt utan bara i psyket. Den här bloggen känns inte som mig längre och den påminner ibland om saker som gör ont. För exakt en vecka sedan kom jag hem från Stockholm. Spola tillbaka till onsdagen den 1a augusti. (Drömmer mig bort oså).

Men, jag kommer att komma tillbaka för så gör jag alltid. Till exempel så har jag inte tränat på två månader men imorgon ska jag börja igen. Jag har perioder och jag saknar både bloggandet och träningen väldigt mycket. Men hade jag inte mått som jag mår (inte så bra med andra ord) så hade jag gärna delat med mig av lite livsglädje! 

Hursonhelst, hade det inte varit för din kommentar Sofie så hade jag inte skrivit detta inlägg idag. Så tack, det värmer jättemycket. Håll utkik framöver, jag kommer tillbaka! MASSA KRAMAR TILL ER.

Postat av: Sofie

Hej Sharlee! (stavning?) Synd att du har gått ner dig.
du verkar så stark och positiv. på något sett ser jag upp till dig. och jag tror att det beror på att du tog dig ur din depperiod du hade för några månader sedan. att du liksom visade att du var strak nog att ta dig ur svåra perioder. Hoppas allt löser sig och att du mår bättre snart! ( saknar ditt bloggande) förlåt om jag verkar tjatig om ditt bloggande men saknar det :$ kram!

2012-08-11 @ 21:46:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0