Någon som hakat upp sig.

Anonym om Långt svar angående Jeffrey Campbell
Du visar hur mycket du ''Chillar'' genom att publicera dethära inlägget.

''Det här inlägget'' menar du. Haha, men nej. Jag bryr mig inte fortfarande inte överhuvudtaget om vad Emelie tycker att det är. Jag skrev aldrig igen att hon inte fick tycka som hon ville. Det är någon fixidé du har i ditt huvud att jag säger att hon inte får tycka att det är en trend osv. Jag svarade på din idiotiska kommentar och förklarade bara, eftersom att du inte verkar ha någon större koll själv när du säger att jag hetsar när det är det sista jag gör. Jag chillar hur mycket som helst! Är chillnani varje dag! Men du är en fjolla som är anonym och häftig! KRAM!

Postat av: ---

"Har ingenting emot din åsikt om att de är fula, men tycker fortfarande att det är skrattretande att du säger att det har blivit en trend just nu".

nu ska vi se här, du säger att hon får tycka precis som hon vill, men att de är skrattretande att hon tycker så. istället för att du ska hålla på o lägga dig i andras åsikter kan du hålla de för dig själv nästa gång, och varför ja la mig i är för att du verkade missuppfatta hennes tyck o tänk om skorna helt åt pipan.

2012-04-24 @ 18:14:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0