Jo, det blev så i alla fall!

Pisa om MEN ÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså om du gick från en femma till en åtta är det fan omöjligt att den "glider ut". För seriöst om du ens lyckades att få in den så skulle det vara skittajt och den skulle inte ens gå att rubba.

JA. Jag vet inte! Det kanske är en sexa också. Men djävligt konstigt att det var så svårt att få in den då eftersom att det bara är en millimeters skillnad mellan fem och sex. Och jag har tryckt in den lite mer för varje dag, och sen gled den in. Då höll jag det så. Och då började det svälla. Men jag la ingen större uppmärksamhet på det. SKET LIKSOM I DET. Förbannat dumt. Så nu är det såhär. Så jag tycker det är sjukt konstigt om det är en sexa som har gjort såhär. För det rann massor av var, började blöda, helt jävla uppsvällt och nu är det torkat blod och fortfarande uppsvällt. Likamed inte bra alls. Så jag vet inte vad som gick fel. Den gled i alla fall ut. Klart är det ju att öronsnibben måste vila och läka ihop också.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0