MEN ÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FAN VAD ARG JAG BLIR PÅ MIG SJÄLV. Jag var så jävla envis. Och jag är så dum i huvudet. Att jag gick från fem millimeter till åtta. Jag tröck lite åt gången, men sedan så tröck jag lite till. Och visst, det sved till lite men jag drabbades inte så mycket mer av det. Sedan har det typ suttit fast i några dagar, har inte kunnat röra på det. Och NU när jag skulle tejpa för töjningen bara för att se om det skulle gå. Så när jag drog bort tejpen så följde hela töjningen med, den bara gled ur. Och då såg jag att det kom massor av var ur hålet. Mer, mer och mer. Och nu har jag gjort rent både hålet och töjningarna. Men nu blöder det och det är uppsvällt utav helvete. Och ont gör det och svider. Så jag antar att det här kommer att växa ihop nu, för jag får inte in något. Det gör FÖR ont. DJÄVLIGT SMART SHARLEE. Skitbra! Jag vägrar fan börja om från början! Varför är jag så dum i huvudet? Blir så arg på mig själv nu så jag vill typ dö. Enbart för att jag skulle ha en plugg så blev det såhär. Ångrar mig djupt! För något måste ha gått sönder. Fans jävla skit också.

Någon som har erfarenheter av det här?

Postat av: Pisa

Alltså om du gick från en femma till en åtta är det fan omöjligt att den "glider ut". För seriöst om du ens lyckades att få in den så skulle det vara skittajt och den skulle inte ens gå att rubba.

2011-09-19 @ 21:14:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0