Besserwisser kanske.......

Anonym om Dag tre - mina mål/drömmar/önskningar.
alltså du vet att bara för att du har fott jobb på mcdonalds är det inte säkert att du får jobba kvar :) de sparkar (eller väljer att inte förlänga din utbildning) oftare än vad man tror. men hoppas du får jobba kvar, för det är ett roligt jobb! :)

Egentligen ingenting som du behöver berätta för mig då jag har fått all information jag behövde på introduktionsmötet som var tre timmar långt. Man har två veckors provanställning och de sparkar en ALDRIG, det är bara om man inte sköter sig. (Och där ingår inte om man gör något kassafel eller dylikt). Och efter ett halv år är man fast anställd. Inom de två veckorna så är man alltså provanställd och kan antingen säga upp sig själv om man inte tyckar att man passar in, eller så kan de säga upp en om de inte tycker att man passar in med jobbet. ''Oftare än vad du tror''. Jag tror ingenting. Jag är provanställd två veckor och jag tror säkerligen att jag kommer att få jobba kvar då de behöver personal hela tiden. Som sagt. Enda anledningen till att man kan bli kickad är om man inte sköter sig. Inte för att man gör fel eller så. Jag känner ungefär alla som jobbar där jag skall jobba, så jag vet mycket som de har sagt till mig också. Men tack för omtanken, hehe.

Postat av: leslie

Glädjedödaren då. Finns ju folk åt allt

2011-09-15 @ 21:16:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0