Dag fyra – mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål är att fixa skolan så gott jag kan. Alltså på den nivån jag ligger på och att jag går ut med de betygen jag själv har satsat på att få. Sedan när jag har gått ut skolan så vill jag ha ett bra jobb (om jag inte jobbar kvar på McDonald's som jag säkert kommer göra). I alla fall. Jag vill spara ihop massa pengar så jag har en buffert att leva på. Och sen vill jag flytta till mitt eget. Och börja på en högskola med inriktning juridik. För jag har som mål att innan jag dör så ska jag ha utbildat mig till advokat. Och sen vill jag utveckla mig inom foto mycket, mycket mer. Och inom skrivandet också. Så jag vill leva upp till det jag kan.

Jag drömmer mest om ett lyckligt och bra liv. Med en bra familj (min egen i framtiden). Jag vill att mina föräldrar ska leva länge. Och friskt. Likaså alla andra jag håller nära.

Mina önskningar idag är att jag ska klara mig igenom det jag dras med nu. Jag vill att allting ska bli bra som inte alls är bra nu. För det är högt över ribban. Mycket mer än vad jag orkar. Jag vill pussla ihop mig själv.

Postat av: Anonym

alltså du vet att bara för att du har fott jobb på mcdonalds är det inte säkert att du får jobba kvar :) de sparkar (eller väljer att inte förlänga din utbildning) oftare än vad man tror. men hoppas du får jobba kvar, för det är ett roligt jobb! :)

2011-09-15 @ 18:34:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0