Därför har jag en privatblogg också

Ida om Nytt och sånt
Jag känner mig så jävla patetisk när jag frågar detta, men jag har länge funderat på vad det är som tagit sönder dig och fått dig att må så dåligt som det faktiskt verkar?
Jag har tänkt att fråga Simon, då jag inte har din msn och facebook är inaktiverat.. Jag vill inte vara nyfiken men, det känns som ifall jag skulle kunna göra något för att åtminstone lätta på din vardag lite så skulle jag hemskt gärna vilja det (:


Du behöver inte känna dig patetisk. Men i vissa områden så väljer jag att ha mitt privata även om jag skriver om hur dåligt jag mår här så är det en sak mina läsare få ta ändå trots att nyfikenheten eller att ni bryr er om mig växer. Jag är väldigt tacksam för de som bryr sig om mig. Men jag har mått dåligt under en väldigt lång period. Jag har ångest. Och jag försöker fixa det. Men som sagt, det är mycket på privata plan som gör att jag har blivit väldigt destruktiv. Och imorgon ska jag till en psykolog. Vilket känns så himla bra. Och jag hoppas det hjälper mig. Tack för din omtanke Ida! Kram.

Postat av: Ida Altti

Det känns lite bättre att du åtminstone sa hur det låg till på ett lättare stadier. Jag förstår att du inte vill skriva ut vad det är som hänt osåvidare! Jag ville skänka lite omtanke och jag vill verkligen inte att du ska må dåligt, för du är en toppentjej och är så trevlig!

kram

2011-10-26 @ 15:28:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0