Nytt och sånt

Äntligen hemma (för en timme sedan) men det har varit typ världens längsta dag. Så nu är jag så himla trött. Det enda jag orkar göra resten av den här kvällen är att blogga lite, kolla på Outsiders och sedan krypa till sängs bredvid mamma. Jag kan ju inte sova själv nuuuuu...

Och sen har jag inte glömt det jag lovade att jag skulle visa er. Och med den här gången fotad med systemkameran.


Ett par nya jeans från Gina Tricot, som nästan alla har. Men jag förstår precis varför. Det är riktiga jeans och de sitter efter kroppen och är faktiskt en riktigt fin modell. Jag drog på mig ett par 24:or (haha, Kissie-storlek?:() men kvinnan(!!) i affären sa att de går ut en hel storlek. Så de blir som 25:or sen. Och det är min vanliga storlek. Jag körde på mörkblåa och nästa lön ska jag köpa de ljusaste. JA, för jag behöver jeans. Har hittills inga som jag trivs i hundra procent.........
Min högra(?) skinka är mindre än den vänstra. Lol.

Och siiiiiist men inte minst. Ett par svarta, fodrade skor.

Postat av: ida

Jag känner mig så jävla patetisk när jag frågar detta, men jag har länge funderat på vad det är som tagit sönder dig och fått dig att må så dåligt som det faktiskt verkar?

Jag har tänkt att fråga Simon, då jag inte har din msn och facebook är inaktiverat.. Jag vill inte vara nyfiken men, det känns som ifall jag skulle kunna göra något för att åtminstone lätta på din vardag lite så skulle jag hemskt gärna vilja det (:

2011-10-25 @ 22:23:59
URL: http://altti.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0