Tack snälla.

ida om Du är en blåst internettjej som tror att du betyder någonting. Jag har vetat allt hela tiden och vi har skrattat medan du trodde att du var märkvärdig.
Din skjorta, kommer den från carlings? Den är sjukt snygg iaf (:
Får jag fråga vem handlar rubriken om?
Ida om Du är en blåst internettjej som tror att du betyder någonting. Jag har vetat allt hela tiden och vi har skrattat medan du trodde att du var märkvärdig.
Din skjorta, kommer den från carlings? Den är sjukt snygg iaf (:

Får jag fråga vem handlar rubriken om?

Den är Second Hand! Så jag har ingen aning. Tack så mycket. Rubriken handlar dessvärre om någon som lever på en annan planet än denna och tror att möjligheten finns i något som bara är ren blåsning. Jag orkar typ inte förklara för det är mest skrattväckande och ingenting att bry sig om. Konstigt och fascinerande hur vissa har slagit bakhuvudet i någonting ibland.

Anonym om Du är en blåst internettjej som tror att du betyder någonting. Jag har vetat allt hela tiden och vi har skrattat medan du trodde att du var märkvärdig.
älskar din blogg och du är så jävla vacker! men vart har du köpt jackan och för hur mycket? :)

Tack, vad glad jag blir!! Jag har köpt den på Monki och hade turen för det fanns bara en xs kvar (rea rea rea) och den kostade 250 på rean och tidigare 500. Den finns i både svart och typ, ljusgrå.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0