Du är en blåst internettjej som tror att du betyder någonting. Jag har vetat allt hela tiden och vi har skrattat medan du trodde att du var märkvärdig.

Gårdagen var den mysigaste fredagen på riktigt, riktigt länge. Det känns som att vad som än kommer emot och vad som än händer så fixas det här. Allt. 1 + 1 mot världen nu. Vi somnade vid sex i morse, och jag vaknade rätt tidigt. Med massa smärta i kroppen, typ träningsvärk. (Kanske pågrundav allt som hände igår. Hihi). Vid ett så klev vi i alla fall upp, åt frukost, duschade och sen for Simon hem och jag åkte till Birsta med mamma och pappa. Och nu är jag hemma. Ganska deprimerad. Insåg att när vi åkte till Birsta så var klockan tre och det var relativt ljust, halv fyra så var det redan mörkt. Nu ska jag i alla fall visa er min jacka jag köpte, och sen ska jag slappa tills jag ska på bio med världens roligaste Jocke.


Den är perfekt längd (nu har jag både en kort och en lång) och den är så sjukt mjuk!!

Och på samma gång så får ni dagens outfitta också.

Postat av: ida

Din skjorta, kommer den från carlings? Den är sjukt snygg iaf (:



Får jag fråga vem handlar rubriken om?

2011-11-06 @ 14:17:31
Postat av: Anonym

älskar din blogg och du är så jävla vacker! men vart har du köpt jackan och för hur mycket? :)

2011-11-06 @ 15:13:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0