Så himla rart.

Hanna om Jag vet att man inte alltid kan vara förberedd / och jag kämpar för oss, för jag vet att du aldrig har menat att det skulle bli såhär

Ja du håller nog på att bli galen på mina dryga kommentarer som liknar varandra. Men jag får inte nog, du skriver så bra så personligt, så vackert. Det vrider sig i magen och jag blir hel när nåt är trasigt i mig. När jag läser dina ord och ja det låter helt sjukt fel för det är rätt uppenbart att du inte mår så bra just nu, och skriver av dig och därför låter det fel när du skriver i vrede, i ledsamhet i hur du känner fast jag blir inte hel för vilket budskap texten har utan för hur orden är skriven för att det är en mening och jag kan till en vissdel känna igen mig i vad och hur du känner även fast vi inte känner samma känslor om samma saker utan om olika. Du ger en inspiration sharlee! Ville bara säga det.

Tack så hemskt mycket för dina ord som värmer enormt mycket när man har skrivit av sig såhär. Och nej, jag blir aldrig galen på sådana här kommentarer! Jag suger åt mig allt jag kan och vill ge ännu mer än vad jag gör. Jag blir verkligen hur glad som helst över det så om ni någonsin tycker någonting så var inte rädda för att säga det. Det är skönt att det finns människor, som du, som kan relatera till vad jag skriver utan egentligen förstå vad det hela handlar om. Bara att man inte är så hel är det enda man egentligen kan suga på. Och sedan får man försöka förstå själv. Vad kul att jag ger dig inspiration. Och du ska veta att du ger mig enorm motivation till att fortsätta skriva. Kram kram!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0