Norrköping eller var fan du bor är alldeles för långt bort, synd! Annars hade jag stått utanför din dörr nu ;)

Anonym om ''Älskar'' dig nästan... för det roliga aset du faktiskt verkar vara''.
HAHAHAHAH JAG DÖR! fyfan vad bra skrivet, åh! hon är så sjukt dum.. hoppas hon läser det här ;)

Hahaha. Nej, dö inte! Tack, det är ganska enkelt att skriva om blåsta människor som lever i någon sorts fantasivärld. Det kan man alltid hoppas! Hon läste min blogg förut och kände att mina texter redan då var riktade mot sig (och då skrev jag om hur blåst den personen det handlade om var) och redan då tog hon alltså åt sig! Så det är inte bara VI, du jag och han som ser henne som en utomjording. Men om hon läser det så tror jag dock inte hon vågar kommentera. Hon blockade ju trots allt mig på Facebook för hon var rädd att jag skulle ta kontakt... Så varför skulle hon vara så modig och kommentera sin pinsamhet här för... Hmm...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0