''Älskar'' dig nästan... för det roliga aset du faktiskt verkar vara.

Ditt upfuckade fula djävla mongo. Inte för att jag bryr mig om vilken dum idiot du är då jag mest skrattar åt det för att du är blåst från fötterna upp till dina blonda djävla hjärnceller. Även om jag mest har skrattat åt dig och dina ord som du verkar kasta ur dig till vemsomhelst, liknande ''Jag vill nästan säga att jag älskar dig, fastän jag aldrig har träffat dig... åh!:')''. Haha, LOL! Det roliga var att du trodde blåst som en blåsfisk att du och killen du aldrig hade träffat, visste knappt hur han såg ut, att ni skulle stå i slutändan. Och det roliga är, att du trodde att jag inte hade en aning om hur vi lekte med dig. Även om jag inte syndes indirekt så spelade vi med din uppblåsbarhet och du dumförklarade dig själv med vilken vriden tjej du är som går på allt som du läser. Och ganska snabbt tro att du kunde bestämma när du satt där helt maktlös bakom datorn nere i din lilla håla. Så djävla lol på dig. Och att vi hånar dig mest nu hela tiden. För gurkor är ju inte så stora och det ska inte bli ett problem! Och för äkta kärlek kan man vänta hela livet på någon. Lol lol lol. Förresten, vadå äkta kärlek? Ha ha ha. Äkta kärlek när du inte ens vet hur personen du pratar med egentligen ser ut. Så förbannat roligt så jag typ står och stirrar in i väggen och undrar verkligen vem du är och om du ens är en människa och lever på samma planet som oss. För i våra ögon ser du mest snevriden ut och djävligt gömd bakom en massa smink som redigerar varenda kontur i photoshop. Du var ett objekt för att täcka såren men du har ingen aning om vad den stora anledningen var till att den här personen utnyttjade dig. Du är som luft. Eller nej, för luft betyder förbannat mycket i våra liv.

Du är som ett ihopkrumpnat rövhål i våra ögon och allt som har sagts till dig betyder lika mycket som jag bryr mig om jag skulle trampa en myra till mos. Och jag vet inte om du vet (förmodligen inte) men alla gånger som du kände dig speciell och unik och att han älskade dig. Lol. Så sa den personen du kände dig unik utav precis samma sak till flertal andra. Nå, var det så äkta kärlek just till dig? Fortsätt och känn dig älskad genom att läsa på en dataskärm där orden ploppar upp lika lätt som det skulle vara att kasta bajs i ditt ansikte. Skulle helst av allt vilja hänga ut ditt namn för den komiska personen du är, men jag låter bli för jag antar att du fattar själv att det är dig jag pratar om när jag skriver detta. För du har ju läst min blogg och gett honom ordrar om att sluta, för han var ju din... Lol. Och jag förundras över att du faktiskt har blockat mig på den stora nätverkssidan Facebook. Undra varför(???) rädd kanske. För att du trodde att jag skulle slå tillbaka och kontakta dig. Men jag låter bli, för jag funkar inte så. Jag funkar bara så när jag börjar se världen som ett stort hot och för mig är du ett litet skrattretande missfoster som skulle åka till Afrika om någon satt bakom Facebook och sa att han älskade dig. Fortsätt läs min blogg och sörj det du aldrig kommer få, ditt fula upfuckade fanskap.

P.s. Raka motsatsen till mig, innebar även där att du aldrig skulle få det jag har.

P.s.2 (som HanaPee skriver, ps2 alltså). jag kommer ha det jättemysigt på jullovet. och jag har fått din mail av din framtida kärlek (haha) nu, så vi kan börja brevväxla via internet om du vill! Du kan ta första initiativet för det verkar du ha lätt för!



Om du ens fattar vad vi menar!!!

Postat av: Anonym

HAHAHAHAH JAG DÖR! fyfan vad bra skrivet, åh! hon är så sjukt dum.. hoppas hon läser det här ;)

2011-11-20 @ 13:51:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0