Jag kan inte ge ett kort svar till anonym. Så läs vad jag svarat, tack.

Anonym om Friskis & Svettis
varför är du & simon med varandra så lite nu? ni satt ju i stort sätt ihop förut?

Ovanligt att det ALLTID är anonyma som frågar. Men! Till saken. Jag förstår inte hur ni kan dra egna slutsatser att vi är med varandra så lite nuförtiden, enligt er själva? Bara för att jag inte skriver lika mycket i bloggen om honom eller? Jag vet inte. Vi satt inte ihop, men vi var med varandra ungefär varenda dag. Ja. Men vi var inte med varandra varenda dag, varje vecka. Vi har alltid varit med varandra så fort vi får tid! Och det är fortfarande så. Och varför är ni så himla nyfikna? Skulle ni må bättre om jag berättade allt som ni vill veta? Då skulle ni säkert må jättebra. (Men det kan ni förstås glömma att ni kommer få veta något överhuvudtaget). När man är tillsammans behöver man ett eget liv på sidan om också, vilket vi alltid har haft mer eller mindre!

Vad är hela grejen med att vi inte har varit med varandra varenda dag den här veckan? JAG FÖRSTÅR INTE. Gud. Dessutom blir jag faktiskt arg då det är andra gången en anonym har frågat. Senast var det ''inte för att snoka, MEN...'' MEN SNOKA INTE DÅ! Kom inte med ''men...'' efteråt. Snälla. Skriv i stället ''Hej, jag är så jäkla nyfiken på er två och jag är anonym och vågar inte stå för vem jag är. Är du och Simon kåta på varandra? Älskar ni varandra?''. Allvarligt.

BARA för att jag inte skriver i bloggen om Simon lika mycket när vi är med varandra, så kan ni inte komma och dra egna slutsatser om hur ofta vi är med varandra nuförtiden (enligt er). Skärp er. EN BLOGG! Detta är en blogg. Ingen vardagsblogg heller. Jag har skrivit om Simon i till exempel bildlistan. Och imorgon ska jag vara med Julia, hon ska sova här och kanske vi ska vara med varandra på lördag också! Och på SÖNDAG. Ja, på söndag så ska jag vara med Simon!:)

Jag har dessutom haft väldigt mycket i skolan den här veckan också. Vi var på bio i lördags. Det var mys. Så snälla ni, sluta fråga och vara så nyfikna. Och sluta framför allt med att dra egna slutsatser. Egentligen vet ni ingenting. Det är vårat förhållande. Och ni vet inte hur mycket vi är med varandra. Tack och bock. Hoppas du blev nöjd med svaret.

P.S - hoppas jag skrämde iväg er anonyma (anonyma med för konstiga frågor). Jag svarar er när ni kommer tillbaka med erat RIKTIGA namn. Påhittsnamn som ''Ingrid Karlsson'' eller dylikt som ni inte heter tar jag inte heller.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0