Friskis & Svettis

Åh... det var jätteskönt att träna! Jag tränade i en timme och 50 minuter.

Så nu är jag förhoppningsvis äntligen igång. Känns hur bra som helst!!!!!!!!!!!!! Freaking awesome. Invigde mina adidas-löpar-byxor. Fett nice. De var bekväma. Jag ska också köpa en riktig vattenflaska så nu jävlaranamma. En som det står Friskis & Svettis på också. Häftig som jag är.

Ska bli skönt att se hur kroppen mår efter ett tag och när jag går upp i vikt. Det blir super gainer i framtiden nu. (Rätt komiskt att jag tränar för att gå upp i vikt i stället för ner!).

Men nu ska jag äta mat. Massa mat. Spaghetti, köttfärssås och mjölk. GOTT! Också ska jag längta ännu mer tills imorgon. Äntligen fredag. Äntligen fredag. Äntligen fredag. ÄNTLIGEN LOV FÖR-I-HELA-H*LV*T*.

Postat av: anonym

varför är du & simon med varandra så lite nu? ni satt ju i stort sätt ihop förut?

2011-03-03 @ 20:16:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0