Det gör ont att veta, lika ont att undra

Anonym om Godmorgon!
Jaa, nu är jag skitnyfiken och du behöver inte svara om du inte vill. Men jag tycker att du å Simon är så jävla söta, så jag undrar varför är ni singlar på Facebook? Ja, det är det som står på facebook som är sant! (ironi)

Du är en vän som jag har på Facebook. Som jag alltså känner eller har pratat med. För jag har inga vänner på Facebook som jag inte vet vilka de är och man kan inte se något på min information heller. Eller kanske min
relationsstatus? Don't know. Men, för att stilla din nyfikenhet lite.

Jag är ingenting där och han är singel. Som du säger själv så är allt som står på Facebook alltså inte sant. Man behöver inte gå ut med allting där om man inte vill. För en nätverkssida är som sagt inte allt. Tänker inte gå närmare in på vad vi är och inte. Vi är i alla fall varandras.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0