Godmorgon!

Är på skolan nu! Och har varit hos tandläkaren för en stund sedan också. Bra bra bra. Min tandläkare sa att det hade hänt mycket på kort tid (HURRA!). Hur bra som helst ju! Bredvid mig så låg det en tjej som skulle få ta bort sin idag... och hon var överdrivet glad. Nej, jag skoja. Jag var bara avundsjuk för jag kommer vara cp-lycklig när jag får ta bort min!

Aja. Det är typ ett och ett halvt år kvar. Förresten så firade Simon och jag ett och ett halvt år igår. Han kom en sväng och vi myste massor och jag tvingade honom att massera mig också.♥

Nu ska jag ha engelska för den delen.
ME RIGHT NOW. Jag är astrött.

Postat av: Anonym

Jaa, nu är jag skitnyfiken och du behöver inte svara om du inte vill. Men jag tycker att du å Simon är så jävla söta, så jag undrar varför är ni singlar på Facebook? Ja, det är det som står på facebook som är sant! (ironi)

2011-03-30 @ 11:20:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0