Satans idioti.

Anonym om Kram på er. Jag ska försöka.
hur kan du vara tsm med simon? han flörtar runt hur mkt som helst!! som när du var i holland och sen i helsingborg eller vars du nu var. öppna ögerna!! herreguuuud. kolla hans fb chat & msn om du inte tror.

Hej söta lilla rara anonym. Han använder för det första inte ens msn. Och för det andra har jag hans Facebook-lösenord. Så om han skulle flörta på någon sån sida, så tror jag knappast han är så dum som gör det när han vet att jag kan lösenordet. Och sen säger du att jag ska kolla hans chatt på Facebook och hans msn. Enda sättet du skulle veta att han flirtar (vilket han inte ens gör) på dessa sidor, måste vara om du själv har lösenordet. Och för det allra sista, Simons Facebook har blivit hackad ett x-antal gånger. Jag har själv SETT vad den hackaren har skrivit till andra tjejer från Simons användare, så jag är mycket väl medveten om det du försöker upplysa mig om som inte ens är sanning. Och du, nu var det inte så svårt att lista ut vem som var hackaren. (Du alltså.) Hur kan du vara så dum att kommentera anonymt när jag kan spåra dig vem du egentligen är?!;););) Kram.

P.s. vissa halvhjärtade människor vill förstöra. Sådana har vi stött på nu. Tänk på det.

Postat av: Anonym

även om han inte har börjat flörta än så kommer han börja! för jag vet hur du beter dig mot honom, på studenten tillexempel.. du ringer honom hela tiden och skäller. såklart man ska ut och festa när man tar studenten en gång i sitt liv! börja tänk... för det är bara en tidsfråga innan han lämnar dig!

2011-06-16 @ 18:26:08
Postat av: Anonym

han har dock flörtat med mig en gång på facebook, men du var ju så säker på att han inte flörtar, just sayin

2011-06-17 @ 12:10:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0