Kram på er. Jag ska försöka.

Jag orkar nu. Så jag ska göra det som jag lovat. Jag befinner mig i Timrå och försöker koppla av för det mesta. Även om jag har så himla ont i magen på grund av alla funderingar och känslor så måste jag fokusera på någonting som är bra i allt som är dåligt.

Tänker rå om Simon lite, han blev opererad idag. Och tagit massa smärtstillande som resulterar till att han är alldeles likblek. Jag är lite orolig. Precis som man är. Men det är nog ingen fara, jag ska i alla fall bädda ner honom så är han i trygghet. 

Just nu mår jag helt jävla okej. Men det kommer nog vända. Även om man inte ska tänka negativt så är det så jävla naturligt att man gör det. (Varför???) Men det är som om allting sätts på ''repeat'' också blir det så igen. Men nu ska jag försöka. Försöka att tänka annorlunda. Och tack till er som bryr er om mig. Säger fina ord och sånt. Någonstans bland all denna röra så får det mig att lysa upp lite.♥

Postat av: Ullis

Även fast jag inte vet vad som hänt, så hoppas jag du mår bättre snart och att allt löser sig. Ta hand om dig, Kram<3

2011-06-14 @ 14:04:31
Postat av: anonym

hur kan du vara tsm med simon? han flörtar runt hur mkt som helst!! som när du var i holland och sen i helsingborg eller vars du nu var. öppna ögerna!! herreguuuud. kolla hans fb chat & msn om du inte tror.

2011-06-15 @ 17:03:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0