Oj. Du blev knäckt.

Anonym om Är du färdig?
Okej förlåt mig, jag orkade inte läsa igenom allting, och du behöver inte döma ut mig på en gång, för du har jätte mycket koll på vad jag har innanför pannbenet. var inte meningen att du skulle ta illa upp..

Är det någon ursäkt jag är ganska less på när man bråkar, diskuterar eller tjafsar med någon så är det utan tvekan ''Jag orkar inte läsa igenom allting.'' Du läste. Men du hade inte så mycket svar på tal nu och blev bara tyst. För svaret innan det där var så mycket längre. Och det orkade du läsa?:) 

Och nej. Jag dömer inte ut dig på en gång. Då hade jag gjort det i första svaret. Men nu när dina kommentarer har rullat in så har de dumförklarat dig ganska rejält. Nästan så jag inte har behövt göra det själv. Jag dömer dig utifrån det du skriver till mig. Det var liksom, det första intrycket jag fick av dig. Ett dåligt sådant. Och det har du dig själv att skylla. Jag har inte heller tagit illa upp av någonting du har skrivit. Dina påståeenden har fått mig att skratta och bara undrat vad du egentligen vill komma fram till. Och sen undrar jag, varför hetsar du inte om att jag har varit otrogen när jag har kysst tjejer? Eller är inte det lika viktigt? - Nä jag förstår.

Men, är du färdig nu? P.s. du är ganska bortgjord... och inte så anonym längre. Och din ursäkt godtages ej. Kram. :)

Postat av: Anonym

för andra gången, var inte meningen att du skulle ta illa upp eftersom min första kommentar var den när jag skrev att han har flörtat med mig så jag har inte kommenterat något innan det och det ursäktar jag för jag visste inte att någon hade hackat sig in på hans facebook.

2011-06-17 @ 19:23:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0