Är du färdig?

Anonym om Satans idioti.
Han har dock flörtat med mig en gång på facebook, men du var ju så säker på att han inte flörtar, just sayin.

Helt allvarligt. Jag måste få börja min kontring med ett stort ''HAHA''. Varsågod. Rakt upp i ditt ansikte. Jag skrev ju att hans Facebook har blivit H-A-C-K-A-D. Jag har sett alla konversationer med tjejerna. Så det finns ingenting som jag inte vet. Återigen. Om Simon skulle vilja flirta med någon annan, så är han fortfarande inte så dum som gör det på en hemsida där jag har hans lösenord. Seriöst. Det gör ingen. DEN personen som har skrivit till dig från Simons användare är inte han. Så... pay no mind. Det är inte Simon. Och jag förstår inte vitsen med att du försöker övertala mig någonting som inte är sant. (Bara för att du är kåt på Simon?)

Men vi gör såhär, så som du tror. (Dum som du faktiskt är.) Jag tror verkligen mer på en anonym läsare som inte har så mycket innanför pannbenet, än på mig själv, det jag har sett och på Simon. Absolut. Det låter jätterealistiskt. Så jag går och gör slut med Simon nu. För jag tror ju som sagt på dig mer. :))))))))) Sopa.

Postat av: danja

Jag förstår mig verkligen inte på folk som vill och försöker förstöra för andra! Idioti.

Såna människor skrattar jag i ansiktet på. Du och Simon är jättefina tillsammans :)

2011-06-17 @ 17:55:36
URL: http://danyas.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej förlåt mig, jag orkade inte läsa igenom allting, och du behöver inte döma ut mig på en gång, för du har jätte mycket koll på vad jag har innanför pannbenet. var inte meningen att du skulle ta illa upp..

2011-06-17 @ 19:02:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0