Jag önskar jag kunde förstå hur du tänker.

Anonym om Satans idioti.
Även om han inte har börjat flörta än så kommer han börja! för jag vet hur du beter dig mot honom, på studenten tillexempel.. du ringer honom hela tiden och skäller. såklart man ska ut och festa när man tar studenten en gång i sitt liv! börja tänk... för det är bara en tidsfråga innan han lämnar dig!

Även om jag inte borde bli irriterad, så blir jag det en himla massa. Och enda anledningen för det är för att du, din tomma människa, inte vet vad du pratar om. Och även fast du tror det, så gör du sorgligt nog inte det. Egentligen borde jag inte bry mig. Men nu vill jag faktiskt kontra en jävligt dum läsare, som du.

Vem du än är, så kommer jag absolut ta reda på det nu. Du vet ingenting. Och verkligen inte hur jag beter mig mot Simon eller hur vårat förhållande är. INGENTING. Jag hoppas du läste rätt. När Simon tog sin student så ringde jag tyvärr inte en enda gång, utan jag befann mig där. Och vi var långt ifrån ovänner. Dock på mösspåtagningen så var vi motsatsen. Vi var ovänner. Som du säger så ringde jag honom, och även fast det var studentveckorna så spelar det ingen jävla roll vilken dag man bråkar på. Bråkar man så bråkar man. Jag tänker inte heller försvara mig när du säger att jag skällde ut honom, för det gjorde jag inte. VI hade anledning att bråka. Och den anledningen har du aldrig fått höra och kommer aldrig få göra det. 

HELT KLART att man ska festa och ha roligt på studenten. Har jag sagt någonting annat? - Nej. Jag tänker mycket. Mer än dig. En tidsfråga är det mycket väl innan han lämnar mig. Jag hoppas du vet vad det betyder. Det betyder alltså att man har ingen aning om när han lämnar mig. (Ditt dumma as. Använd begrepp i rätt sammanhang.) Du har absolut ingenting med vårat förhållande att göra. Och att du ens kan TRO att du vet mer än oss är ju bara så osammanhängande. Så jag nästan vill skratta. Men jag ska inte dumförklara dig för det gör du himla bra själv genom dina dumma kommentarer och påståeenden.

Jag antar att du är någon som skulle kunna stå på dina bara knän för att få Simon. Och därför är du så dum som tror att det yttre kan påverka vårat förhållande. NEJ. Det funkar inte riktigt så. Jag vet inte om du har hört att kärlek övervinner allt. Och våran kärlek övervinner definitivt din dumma fantasivärld.

GOT YA! Kram på dig. :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0