Tips och sånt.

Ellen om Fynd!!!!
Hej! Jag kom in på din blogg för ett litet tag sedan, gillar den verkligen!
Men jag skulle jättegärna vilja att du hjälper mig. Det är nämligen så att min pojkvän fyller år om någon vecka och jag är URUSEL på presenter.. Tänkte som att du haft pojkvän så länge kanske du har något bra tips? Gärna något fint, gulligt eller romantiskt. Sånt som uppskattas :D
Blir väldigt väldigt väääldigt glad för svar!!
Kramkram


Först och främst, tack så mycket!:)
Till ditt problem, jag vet ju inte precis vad din pojkvän önskar sig. Men när Simon har fått presenter utav mig så har jag frågat honom vad han önskar sig. Och sedan utgått ifrån det. Eller så har jag använt fantasin. Antingen lite billigare saker men fler eller lite dyrare men mindre. Han har fått parfymer utav mig och kläder. I julklapp gav jag honom ett halsband med mitt namn och vårat datum på. Det blev han väldigt glad för. Och det beställde jag hos zweets.se. Presenter behöver det heller inte alltid vara. Jag tycker det är fint om man bjuder på en upplevelse som man minns resten av livet. Som att boka en spabehandling. Gå ut och äta, bjuda på bio. Laga en fin middag åt honom hemma, bjuda på massage (om han gillar sådant.) Upplevelser finns det massor att välja på. Du kan även tänka dig vad du skulle vilja ha i present, så kan du ge honom det. Och en annan bra sak är att köra på vad du själv tycker och vill, om du till exempel hittar någonting fint. Så kör på det så gillar han det säkert också! Och kom ihåg, det är tanken som räknas. Hoppas jag kunde hjälpa dig lite på vägen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0