Fynd!!!!!


Den här fina väskan fick jag utav pappa idag. Den är i bra storlek osv. Men det som är helt galet är, att man verkligen kan fynda på Second Hand. Den är i äkta skinn, precis som ny. Och gick bara på TJUGOTRE kronor. Den är inte lika fin på bild (såklart) och den är inte fylld. Nu är jag bara ute efter en stor väska. Sen är jag en ännu gladare kicka.

Postat av: Ellen

Hej! Jag kom in på din blogg för ett litet tag sedan, gillar den verkligen!

Men jag skulle jättegärna vilja att du hjälper mig. Det är nämligen så att min pojkvän fyller år om någon vecka och jag är URUSEL på presenter.. Tänkte som att du haft pojkvän så länge kanske du har något bra tips? Gärna något fint, gulligt eller romantiskt. Sånt som uppskattas :D

Blir väldigt väldigt väääldigt glad för svar!!

Kramkram

2011-07-03 @ 14:05:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0