Så glad jag blir.

Ida Altti om Jag älskar dig som ingen annan gör.
Jag har nog ALDRIG läst eller hört någon berätta något sådär fint om sin kärlek och inte öppet!
Du är verkligen grym Sharlee och jag är så sjukt glad för eran skull, ni är så fantastiskt fina tillsammans och det skulle inte passa ifall ni inte var tillsammans för ni är liksom gjorda för varandra!
Jag blir så himla glad när jag läser din blogg och även så glad för Simons skull att han har funnit en sådan vacker och fantastisk tjej =)

Hoppas allt är bra med dig/er annars och att du åtminstone börjar friskna till (;

Åh, vilka fina ord. Och tusan vad glad jag blir! Tack så mycket! Allt är lite bättre med mig, jag mår inte illa längre. Så jag hoppas jag kan få bli frisk på riktigt nu. :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0