Suck-k-k.

Åh. Den här dagen har varit den längsta på länge. Jag har hunnit med att gå på min intervju. Varit i Timrå. Varit på stan hela dagen, fikat massor och sådant. Jag fick med mig en ljuslykta, som är hur fin som helst. Har dock lite ångest för att jag inte köpte med mig två när de bara kostade 15 kronor. Buhu. (Seriöst, jag borde ju typ starta en shopaholic-blogg). Orkar inte?!?!?!?!!!!!!


Jag köpte den här också. Så sjukt underbart tyg! Det är knappar bak på ryggen också går den lite över rumpan. Fina toarullar förresten!!!:P



Fattar ni hur mysigt det här ljuset kommer att vara nu till hösten och alla höstrar framöver?!?! Nej, ni förstår nog inte. Apmysigt i alla fall.

Och eftersom att jag nästan inte kunde hålla mig från att blogga denna tråkiga måndagskväll så gjorde jag det ändå. Även fast jag tycker att det är cp-tråkigt att ni inte gjorde min superlilla tjänst. Ungefär mer än hälften skippade det. Men om ni vill kan ni fortfarande svara HÄR!!! Nu ska jag krypa till soffläge och se tre filmer på ungefär fyra timmar med Shalony och hennes underbara väninnor. Precis vad som behövs den här jäla måndagen!

Postat av: tova

asfin tröja, vart har du köpt den?:)

2011-08-18 @ 20:17:20
URL: http://tovaandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0