Snälla, gör mig en tjänst.

Nu ville jag egentligen bara fråga er ungefär fyra töntiga frågor!!! Bara för att jag nästan jämt är så nyfiken på er. 

• Är du kille eller tjej?
• Har vi träffats?
• Av vilken anledning läser du min blogg?
• Och hur hittade du min blogg?

OCH P.S. Ni kan svara under Anonym. Och utan att vara rädda för att jag ska veta vilka ni är. För det kommer jag aldrig lista ut om ni inte skriver era namn. Tack på förhand, adjö!



Postat av: Millan

• Tjej

• Ja, typ.. :) Gick i samma klass i typ en vecka.

• För jag gillar det du skriver och fotar.

• Tror det var genom facebook..

2011-08-15 @ 01:23:24
URL: http://mlantz.webblogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med :)

2011-08-15 @ 11:29:56
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: emelie

* TJEJ

* jaa :D

* för att du skriver så sjukt bra, och tar fina bilder. det finns alltid nåt nytt att läsa när man kikar in på din blogg & så blandar du bilder och text perfekt!

* kommer inte riktigt ihåg, men jag tror det var på någon annans blogg eller på facebook :)

2011-08-15 @ 15:16:13
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: evelina bäckström

* tjej

* ja, vi känner varandra, eller ska man säga kände? äh, en saknad vän till mig.

* eftersom att vi inte pratar så mycket längre så är det roligt att följa dig här istället! :)

* du sa att du hade börjat blogga för ganska så längesen.

2011-08-15 @ 18:35:34
Postat av: amanda forsberg

-tjej

-nope, eller vi har varit på samma ställe nån gång

-för att den är en av dom typ 3 bloggarna i hela sundsvall som -faktiskt är bra. du har snygga bilder och skriver inte för mycket och inte för lite :)

-för att den var länkad på ronfot.blogg.se :)

2011-08-16 @ 00:13:03
URL: http://meya.devote.se
Postat av: marion

- tjej

- ja nästan varje dag under 9 år,

- för att veta vad som händer i ditt liv, du skriver jävligt bra och står upp för alla dina åsikter vad folk än säger. du skriver inte bara idag har jag gjort det och det. du skriver om djupare, starkare saker ibland också. + otroligt snygga bilder, otroligt snygg stil

- du berättade väl att du hade börjat blogga eller något, jag vet faktiskt inte. :)

2011-08-16 @ 11:48:29
URL: http://mmmmarion.blogg.se/
Postat av: Anonym

* Tjej.

* Nej

* tkr du är lite cool på nåt sätt, sättet du skriver är lite annorlunda.

* Genom bdb

2011-08-16 @ 12:08:33
Postat av: Penny

* Tjej

* Nej

* Det känns som att man aldrig vet riktigt vad du kan skriva om för något, vilket gör det intressant att läsa. Dessutom uppdaterar du ganska ofta.

* Du hade kommenterat Nikes blogg tror jag :)

2011-08-18 @ 19:51:00
Postat av: tova

tycker din blogg är grym, så är det väl bara! du skriver bra och annorlunda samt knäpper massa fina bilder:):) hihi

2011-08-18 @ 19:52:11
URL: http://tovaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

*Tjej

*Ja

*Du har sjukt cool klädstil och skriver jätte bra.

*genom en kompis



Sluta aldrig blogga, du har en skit bra blogg! :)

2011-08-18 @ 22:29:50
Postat av: Felicia gulbrandsen

Tjej.

Ja, vi har träffats fast inte nu på ett tag.

Jag läser din blogg för att den är intressant och du skriver väldigt kloka och roliga saker =D.

Jag hitta din blogg via facebook.

2011-08-22 @ 19:22:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0