I rymden finns inga känslor


Klockan är så himla mycket och än är vi vakna. Jag har gråtit en skvätt också, så mina ögon är ännu tröttare än vanligt. Nu ligger vi bara och myser i sängen med lite Harry Potter-tittande på tv:n. Usch usch usch. Jag har sådan ångest för vissa saker jag gjort nuförtiden. Vill stupa ner i graven ungefär. Nej, inte på fullkomligt allvar men ibland känner jag så för att jag är så ångerfull. Annars så älskar jag livet. Men nu ska jag krypa ner i Simons famn och somna lite kanske. Förhoppningsvis utan illamående. För så mår jag nu. Godnatt!

P.s. Ni som redan har svarat, har gjort mig superglad. Men ni som inte har svarat, kan också få göra mig glad HÄR!!!!

Postat av: julia

hur fick du till bilden sådär? :)

2011-08-18 @ 14:09:25
URL: http://juliazz.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0