Svar på... nån kommentar

''josefin'' om Det som inte bara får hända:
asså din blogg är så jävla sämst sharlee. sluta länka den hela tiden, haha!

Snuffarna har jag lagt dit själv eftersom att jag länkar bara min blogg på bilddagboken och facebook. Så då måste jag vara vän med någon Josefin vilket jag inte är så underligt att den personen vet att jag länkar min blogg:D

För det andra tycker jag inte att den är sämst, har en hel del läsare och skriver om det som intresserar mig och om det inte intresserar dig, läs inte min blogg! Men den verkar intressera dig eftersom att du klickar dig in på den så fort jag länkar den plus att du läser den eftersom att du tycker att den är så ''sämst'' och du vet vad den innehåller. Första gången jag fått en sådan kommentar och dessutom från en anonym. För ditt namn är under Josefin men det är inte vem du är. För jag vet vem du är, du får inte glömma att jag kan se ditt ip nummer när du kommenterar;) hehe... En fråga till dig bara, skulle det där vara ett slag under bältet? HMM... du kanske får mig att lägga ner min blogg. Eller så får du inte det :P:P:p:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Postat av: mizthanguyen

svar: Vad trevligt att du vill vara med! Tävlingen avslutas ikväll, lycka till! :)

2010-11-14 @ 10:49:43
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0