Det som inte bara får hända

Igår fyllde mamma år och vi hade köpt tårta och jag fick äran att bära ut den från köket till vardagsrummet.

Jag la tårtan på en såndär ''tårthållare'' som en tallrik med ett ben. Förstår ni?

Så la jag tårtan på den och gick ut från köket... tog tårtan samtidigt som jag pratade med Simon och när jag vände mig om...

Så GLED den nästan av hållaren så jag fångade den i luften samtidigt som jag gick in i väggen och då gled den åt andra hållet och tillbaka sen fångade jag den och fick PANIK!!

Så gick jag in i vardagsrummet då den höll på att glida av igen, min puls var upp i varv och HAHAHAHAHAHAH jag hade sån panik. Måste ha sett så dumt ut!!!!!!!!!!!!

Oj oj oj. Så roligt!!!!!! Hahhahahaha! Tänk om jag hade tappat den! Hahahahhahahahaa!

Postat av: josefin

asså din blogg är så jävla sämst sharlee. sluta länka den hela tiden, haha!

2010-11-13 @ 16:01:43
Postat av: laila

Du har en sån trevligt blogg =) Blir så glad när jag läser den =)

2010-11-13 @ 23:54:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0