Vädret.♥

Känner press på mig när jag inte har bloggat på tre dagar. Alltså att jag måste börja bra. Så HEJ! (Bra huhhhh?)

Jag pluggar ihjäl mig nuförtiden så därför har jag inte visat min aktiva sida. Idag börjar jag kvart över tolv men har varit vaken sedan klockan sju, åkte på Friskis, gymmade från åtta till halv tio, duschade och promenerade från Friskis till skolan i värmen som har tagit över Sundsvall. Det är så himla himla skönt och jag ville slita av mig byxorna på ett ungefär, eftersom att jag var så varm. Även om det blåser så är det inte kallt överhuvudtaget. Och imorgon ska det bli hela tjugotre grader varmt.


Jamen visst vad lycklig jag ser ut.

MAN VILL JU INTE BLI PÅKOMMEN MED SMYGFOTNING. :-))))

Älskar alltså livet med andra ord. Idag i alla fall.

Förutom att jag jobbar imorgon 16-23.00. Hatar de passen såååhäääär mycket. Bara för att hela dagen försvinner. På lördag firar vi pappa som fyller 52 år, trots att han fyller år på måndag. Och resten av helgen och veckorna som är kvar ska jag plugga ihjäl mig.

Förresten, den största anledningen till att jag älskar att träna på morgonen är för att man har gjort det och slutar man halv fem som jag gör idag kan man plugga resten av kvällen istället.

Aja, adjö så länge.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0