Knyter mina skor och går tillbaka in igen.


Tunnbrödmacka med Nutella på. Mmmh, sockerbomb.

Var så himla trött igårmorse. Långhelgen har gjort mig morgontrött hela veckan.

Dö-tid på praktik.

Hola Hanna.

Sukta-efter-helg.

Fick hem rolig post. Till alla McDonald's-medarbetare i Sverige. Tackar för däää!

Egoooo och så.

Övningskör numera varje dag en stund. Känns bra. Går bra. Måste bara öva på att inte backa i 100 km i timmen. Hehe.

Hursomhelst, senare mot kvällen hämtade Emil och Linus upp mig. Vi fick dock inge napp på fylletrattar så vi gled runt och hamnade tillsist hos Emil. Hehehe. 



Trött. Nattflumm. Peace.

Blev hemskjutsad av Emil kvart i fem, någonstans där. Var trött, dog i sängen ungefär. Vaknade vid ett idag, blev uppringd utav jobbet och har alltså ingen hel ledig helg denna gång heller. Jobbar imorgon 15-19.00. Men pengar är götttttttttt.

Och idag har jag tränat.

Och har träningsvärk i hela kroppen. Det är så skönt, mår såååhääääääääääääär bra utav det. Nu väntar jag på jordens segaste vän som heter Felicia. Har insett att jag bara har sega vänner. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0