Om McDonald's.

Sofia om So fakkin' tired.
Såg att du jobbar på donken, gör jag med så blev lite nyfiken. Vad är det absolut värsta du vart med om när du jobbat?

Todeloo.

Jaså! På bloggen eller när jag jobbat? (nyfiken på det, haha). Det som jag har blivit mest less på och aningen sårad av var i början när jag precis hade börjat så hände det vissa saker med min trivsel och i min känsloväg så blev jag förnedrad. Fick gå igenom olika samtal för att det skulle bli frid och fröjd. Men jag vill inte uttala mig djupare om den här händelsen på bloggen. En ''privat'' väg skulle vara bättre om du skulle vilja veta mer. Sedan är det aldrig roligt när gästerna blir arga eller skäller ut en. Det var under mellandagsrean som jag hade min första rush, och det var väldigt, väldigt mycket folk. Då var det en gäst som hade beställt en glutenfri McFeast, jag hade slagit in det här rätt och köket hade fått in beställningen, ändå tog det ca 20 tills gästen hade fått sin hamburgare medan hans familj hade fått sin mat och ätit upp den. Detta var självklart någonting som inte hände med flit, utan köket hade jätte-jättemycket att göra. Och gästens mamma kom fram ett flertal gånger och var frustrerad på köket eftersom att de hela tiden hade sagt att det skulle ta ''3 minuter, 1 minut'' osv. Men jag förklarade läget och hon var väldigt förstående så det var skönt. Och hon förstod att köket hade mycket att göra men ville hellre ha ett ärligt svar om det skulle ta 20 minuter. Men i det fallet förstår jag båda partena, när jag själv är gäst vill jag självklart ha maten så snabbt som möjligt men ibland är det mycket att göra för köket. (Som du säkerligen vet). Annars mer än detta så har det inte hänt så mycket värre. Mer än att jag skulle öppna lådan med Happy Meal-äpplena och jag nockade mig själv i ansiktet. Haha, det gjorde oooont!

Slutsats: Det värsta jag vet är otrevliga gäster och som står och pratar ''skit'' om McDonald's medan de ska beställa(???). (Två gäster hittills som har gjort det). En fråga tillbaka, vad är det värsta du har varit med om?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0