Mösspåtagning 2012.

Idag har jag lyckats med en enda sak. Eller kanske två. Längtat extra mycket tills jag står på min egen mösspåtagning om ungefär exakt ett år. Och jag har varit såhär himla jätteglad för 93ornas skull, att första firandet sker idag, och om ca två veckor lämnar de i alla fall de tolv obligatoriska skolåren bakom sig.

Ph by me. No copyright.
(Om ni inte frågar dvs, alltså om ni vill använda dem någonstans så fråga).


Finaste Melinda, Lina(♥!!) och Carl!

Gulle Hanna!

Gaaf och massa andra glada.



Fina Matilda!

Ett flygande hjärta. (Upptäckte här att jag laddat upp bilderna i 700 pixlar. Det ska vara 800. Så därför bilderna är kanske av en liten konstig kvalité, men även för att de är skärpta.)



En full Sandra, haha.

Hääämpz.

Frida och Hugo. HaPiNeSs.





Fina Stina!

Jag frågade Olle ''Är du lycklig nu?'' han svarade nöjt ''Jag är glad...''. (Men han saknar dig massor Molly!).

LYCKA.

En glad Simon. Mihi.

En glad Granit.

Och en superfin Sara!!

Och en peppad Johana!

Och en peppad bästa Caroline och Leslie!

Och en Erik. Och Simon. Och massa andra.

En till Erik. Samma dock.

Anders, Cricka och Christian.

Johan och Hugo. Med guldjackorna.

Postat av: Ida

Riktigt härliga bilder! :)

2012-05-16 @ 23:13:39
URL: http://adaras.se
Postat av: molly

Åhhh, hatar att jag missade mösspåtagningen!! Saknar Ollebolle meee <3

2012-05-20 @ 13:20:28
URL: http://mollywood.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0