Om ingenting.

Hola.

Det är måndag idag och kanske världens mysigaste väder. Älskar den här veckan för att det är en kort vecka, och jag saknar faktiskt inte skolan överhuvudtaget. Så lite tråkigt är det att praktiken tar slut (trodde aldrig jag skulle säga det) men så är fallet ändå! Är dessutom glad eftersom att Hanna och jag har liksom lärt känna varandra på ett roligare sätt också (hoppas Hanna håller med mig om detta......).

Hursomhelst, vi ska snart åka ut till Timrå, tror jag. För att göra något reportage. Och efter skolan ska jag träna i vanlig ordning, åka hem och plugga. Och därefter kommer kanske Simon och sover över. Fast nu fick jag höra att Simon var för trött för att åka in till stan, så jag kanske tar mina steg till honom den latmasken och sussar där. (Please pay attention at the information). Lol...

Postat av: hanna

klart jag håller med sharleee.

2012-05-14 @ 19:37:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0