Sundsvalls Nyheter.

Hola peepz.

Går in i första veckan med praktik idag, hamnade tillslut på Sundsvalls Nyheter efter inget kämpande överhuvudtaget. Jag hatar praktik och det är det tråkigaste som finns. I alla fall utav tidigare erfarenheter. Tog första, bästa plats. Och som tur är så är jag inte här ensam, utan Hanna Wiklander kommer vara här i tre veckor också. Eller två och en halv i alla fall. Och det är jag glad för!

Hursomhelst, idag ska jag köpa svarta låga converse. Wihi. Är jätteglad. Finaste som finns just nu ungefär. Och utöver det så mår jag helt okej även om jag är smått irriterad ungefär hela tiden........ Och jag saknar mamma så mycket att jag inte vill dö, men nästan. Tänkte i alla fall åka hem efter praktiken och plugga i mängder. Och imorgon ska jag träna igen. Gött!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0