So fakkin' tired.

Jag är som en vandrande zombie idag. Blev inte mycket sömn i natt, alls. Klev upp ca åtta, åkte in till skolan helt i onödan. Blivit plåtad. Varit hos tandläkaren. Och sen jag kom hem (vid fyra) så har jag pluggat ergonomi med små pauser emellanåt. Och jag är så trött att jag håller på att dö. Behöver mina minst åtta timmar för att kunna plugga överhuvudtaget.

Nu ligger jag redo för att somna i en nybäddad säng. Försökte borsta tänderna men ni förstår inte hur stört cp-ont det gör med en spänd tandställning, går bara inte. Men, godnatt.


Postat av: Sofia

Såg att du jobbar på donken,gör jag med så blev lite nyfiken. Vad är det absolut värsta du vart med om när du jobbat?

2012-05-23 @ 23:04:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0