Sharlees @ Instagram.






En morot. Har inte gett honom något namn ännu. Förslag?

Åt frukost på Mcdonald's i morse. Och det var en knasboll som jobbade, som inte
förstod någonting man sa. Stackarn, men han var gullig för han var säkert ny och
han förstod sig inte på frukostmenyn riktigt. Haha.

Men gott var det.

Och solen har vårat sig över Sundsvall idag.

Och jag promenerade bort till Friskis i långkalsonger, jeans, ett linne, en skjortväst, en kofta, halsduk + jeansjacka. Och just, ett par kängor också. Allt för att inte frysa. Förstår ni hur ofta jag tar fel på vädret? Och ofta så lyckas jag klä mig för varmt när det är varmt, och för kallt när det är kallt. Ja, de typiska problemen vi lever med.



Och idag låg mina älskade Converse i brevlådan. Om jag blev happy gööörl? Ja, så himla!!!!!

Och snart så sitter dessa på mina fötter också. Skor och kvinnor, mycket fint.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0