Nike Airmax, mvg och en bra dag.

Den här dagen har hittills varit SÅHÄR bra. Jag har fått hem mina Airmax och är alldeles kär, de är nog de skönaste skorna jag har haft på mina fötter. Jag har gått i regn och rusk till Friskis och gymmat i en timme. Åkte buss hem. Ätit mat. Och nu ska jag plugga religion för imorgon har jag prov. Och jag fick veta idag att psykologiuppgiften jag gjorde igår på två timmar gav mig MVG. Så jag är faktiskt så sjukligt stolt över mig själv. Och dessutom jättejättejätteglad! Så det gav mig en spark i röven över att vilja plugga mer. 

Jag ska nöta in till provet. Och därefter ska jag se en film (om jag hinner) som jag ska göra analys på till psykologin. Kul information, men ville bara att ni skulle veta att jag mår bra idag. Så jag hoppas ni också mår bra!




Postat av: sofie

hur är det med dig och simon? är ni fortfarande tillsammans? isf hur länge har ni varit tillsammans? tack för en super rolig och bra blogg!

2012-05-14 @ 09:58:58
Postat av: Dilek

vart beställde du skorna? skicka länken till mig som en kommentar på min blogg :) puss!

2012-07-16 @ 13:35:50
URL: http://pshilaa.blogg.se
Postat av: Dilek

hejhej är du snäll och skickar länken vart du köpte dina skor? tack så mycket! älskar din blogg :)

Svar: Tack så mycket! Kram!
Sharlee van Stralendorff

2012-07-16 @ 13:38:51
URL: http://pshilaa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0