Heja Sharlee!!!

Jag känner mig vilsen. Jag är stressad. Det är ca två veckor kvar i skolan. Jag har fyra prov att göra, alltså två prov varje vecka. Det kanske inte är så mycket, men får jag underkänt så är jag såhär himla jättedunder superkörd. DETTA är inte mitt fel att proven görs sent. Då menar jag omproven som är i naturkunskapen och religionen, har mejlat, mejlat och mejlat dessa två lärare i begäran av att få göra dem innan praktiken. Fick inge svar. Mejlade igen. Fick svar, utav en lärare. Har alltså gjort ett religionsprov, ett kvar. Och det är ca det största som är kvar. Jag måste börja dokumentärfota. Emmy och jag måste intervjua Tant Anci & Fröken Sara, redovisning nästa fredag. Anja, Emmy, Matilda och jag har inte redovisat våran film på psykologin ännu.

Jag har uppsatsen kvar, som jag bara måste finslipa och läsa igenom. Men kan inte andas ut förrän den är skickad. Jag har psykologiuppgiften kvar, att analysera en film. SÅ PÅ MINA BARA KNÄN BER JAG ER OM FILMTIPS. Ja, jag är övermegasuperstressad, men jag vet att det inte hjälper att stressa. Så därför ska jag kliva upp klockan åtta imorgon, börja träna klockan nio, komma hem till halv tio-tio. Skriva klart religionuppsatsen. Fortsätta plugga idrott. Umgås med Simon. Se på film, göra filmanalys. 

Slutsats:
Jag är stressad. Vill inte ha ig när jag vet att det inte är ''att göra mitt bästa''. Det enda som gör mig lugn är träning. Jag har för mycket i skolan just nu. Vädjar om hjälp.

P.s.
Jag kan bättre. Men jag kommer klara det här.

P.s igen.
Nästa år ska jag göra bättre ifrån mig. Lovar och svär.

Postat av: Anonym

Hej Sharlee.



I ett annat upplägg så har du skrivit om att du ångrar dig att du inte gjorde bra ifrån dig i högstadiet. Alltså jag är bara nyfiken. För det verkar gå ganska bra för dig nu i skolan? Okej du går ju visserligen i andra ring i gymnasiet, men du verkar ha ganska stora läxor, om man kan säga så. Alltså, vad jag vill ha sagt är.. hur gick det för dig i högstadiet? Jag är bara nyfiken. Eftersom, nu går jag i nian. Vilket innebär att jag börjar i gymnasiet i höst (ja. Humanistiska programmet Kultur). I alla fall. Däremot, så gjorde jag aldrig bra ifrån i hela högstadiet. Men i nian har jag visserligen börjat ta alla mina studier på största allvar. Det var liksom nu i nian, som tanken slog mig och sa "VAKNA!" typ. Vilket också fick mig att tänka bak lite, att jag skulle ha gjort bättre ifrån mig i åttan och sjuan. För det gick verkligen skitdåligt. Men jag vet att jag kan mer än vad jag har gjort under dessa tre åren i högstadiet. Och att jag faktist känner att jag har en ny chans när jag börjar i gymnasiet.



Alltså hur gick det egentligen för dig?

2012-05-19 @ 14:51:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0