Det måste vara på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.




Det här är Hollands godaste juice. Kommer aldrig förstå varför den inte finns i Sverige.

Mamma var hemma under förra helgen. Och nu inser jag verkligen hur snabbt veckorna går.



Och hur farlig iPhone-kameran är.

Och hur fett hår jag haft under de här fem dagarna.

Lol, illuminati.

Deppade ihop lite på skoj. Men ändå inte. Eftersom att jag vill att Michaela, Frida, Hanna och Jennifer ska börja jobba med mig!

Var lite arg på den här busstiden.

Inte för att den här bilden är relevant, men, haha. Emil.♥

Såhär fint var det i tisdagsmorse kvart i sex ungefär.

Trött bara.

Efter sista jobbdagen kunde jag äntligen duscha av mig all äcklig McDonald's-lukt. Bäddade rent sängen och dammsög rummet. Det var aaaaahhh-känsla.

Och till det så bestämde jag att vi skulle grilla. 

Och såhär gott blev det.


Det bästa med idag är att jag har beställt de här. Åh. Så fint. Vill inte dö. Nu ska jag sätta mig i bilen och gasa lite. Har inte kört på ca två månader. Jag fyller år om fyra månader. Jag ska ha mitt körkort då.

P.s. Ni kan följa mig på Instagram @ Sharlees. Tänkte bara på att jag uppdaterar där ungefär hela tiden, så follow if you wanna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0