Att träna på tom mage, nej det går inte.

Nu har jag ca tio ursäkter till varför jag inte har åkt och tränat idag. Först blev jag bara helt opepp på grund av vädret, men kom över den tröskeln och tänkte på hur skönt det är efter träningen istället. Slutade praktiken klockan ett och tänkte utnyttja McDonald's erbjudande om att hämta ut gratis McWraps, då funkade appen halvt. Den liksom hittade inga McWraps. Lol... Var på ett litet ärende som man så fint säger det klockan två, var färdig ca halv fyra och höll bokstavligt talat på att kräkas för att jag var så hungrig. Jag kan alltså träna på en lite hungrig mage, men inte så hungrig och tom i magen jag var efter idag. Nu har jag i alla fall proppat i mig nudlar och mår fortfarande illa (men det lägger sig väl snart). Hoppas far gör någonting gott till middag.

Hursomhelst, får träna imorgon. Nu ska jag plugga psykologi och religion. Kul. Opepp. Trött. Idag börjar en ny period i mitt liv. Jag ska bli stark i mig själv. Sug lite på den karamellen. Adjö så länge!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0